نارتانارتا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

یه نینـــــی و یه مامان کــــــوچولو

نینــــــی پارتـــی .... پارتـــی هنـــدونه ایی

1390/9/29 17:52
نویسنده : شــــکلات
799 بازدید
اشتراک گذاری

پرنسس من سلام

شنبه ٢٦ آذر ١٣٩٠ من و شما به همراه آرنیکا و مامانش رفتیم  نینــــــی پارتـــی هنـــــدونه ایی

خیلــــــــــــــــی خوش گذشت بهمون

همه نینی ها لباس هندونه ایی پوشیده بودن 

مریم جون مامان سوفیا زحمت کشیده بود میز شب یلدا چیده بود و کیک و کلی عکس گرفتیم و کلی خوش گذروندیم با نینی های نازمون

شما هم ١٠٠ روزت بود خانومی ( اما چه حیف چون الان فهمیدم که تو هم اونروز ١٠٠ روزت بود چون مامان سوفیا واسه سوفیا کیک ١٠٠ روزگی گرفته بود کاش یه عکس دو تایی بغل کیک براتون مینداختیم )

 

عیب نداره گلم خوب هر چی باشه من و شما تو ١٠٠ روزگیت تو یه جشن فوقالعاده بودیم و خیلی بهمون خوش گذش خیلی

 

تازه کلی از دوستاتو دیدی.... مثلا درسا جون دختر ملیسا جون

حدود ٢٦ تا مامان با ٢٦ تا نینی متولد تابستون ٩٠ بودن

حالا عکساشو برات میزارم اینجا

 

عزیزم حالا بزار از خودت بگم

کلی برامون میخندی و همش میخوای کنارت باشیم و باهات بازی کنیم

هر کی رو میبینی براش میخندی .....ای جانم فدات شم مامان

اخی مامان فدات شم که از خشکی و الودگی هوا همش مماغ نازت گرفته و عطسه  میکنی

موهاتم داره بلندو فرفری میشه

الانم تو بغلمی

عاشقتم عاشقتم از اینکه تو رو دارم هزار بار شکر میکنم خدا رو

 

 

راستی راستی بهت بگم که دختر عمو رهـــا ١٢ آذر دنیا اومد

ما فرداییش رفتیم پیششون خیلی ناز و کوشولوهه...یه زمانی تو هم خیلی کوشولو بودی کوشولو تر از الانت فکر کن

 یه پیرهن کوچولو تنت کرده بودم  عمه ها بهت میگفتن شبیه عروسک های ژاپنی شدی و کلی باهات بازی کردن تو هم برا همه میخندیدی

 

 

دوست دارم عاشقتم خیلـــــــــــــــــــی زیاد

من برم بابا جونت اومد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آرینا
28 اسفند 90 19:42
وای چقدر جالب. نی نی تون خیلی نازه ماشااله