نارتانارتا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

یه نینـــــی و یه مامان کــــــوچولو

** 27 هفتگی** تو دل مامان جونی **

1390/3/29 17:45
نویسنده : شــــکلات
468 بازدید
اشتراک گذاری

یه سلام دوباره

فرشته ی قشنگم هوا گرمه و مامانی هم داره وزن اضافه میکنه

( توضیحات برای دخملی وقتی واسه خودش بزرگ شد: من اول بارداری 50 کیلو بودم و الان که 27 یا 28 هفته هستم شدم 61 کیلو .......... نترس طبق BMI با قد 163 و وزن قبل بارداری ...... میتونم تا 18 کیلو وزن اضافه کنم......................مامانت یه باربی بود برای خودش مژهالان ولی نیشخند..... )

شمال هوا خنک بود از دیشب که برگشتیم همش میگم کاش میتونستم بازم بیشتر بمونم

اخه ما 11 خرداد رفتیم و بعد بابایی 20 خرداد برگشت تهران و من موندم دوباره بابایی 25 اومد شمال و با هم دیشب که 28 خرداد بود برگشتیم

خلاصه اینکه من و فرشته ی تو دلم یه 17 روزی شمال موندیم و از هوای خوبش فیض بردیممژه

راستی دو بار هم دریا رفتیم اما این بار بابا جونی شنا کرد من نتونستم گریه فقط دفعه دوم تا جایی که اب به شکمم میخورد رفتم تو اب هوا خوب بود و اب هم تمیز خیلی خوش گذشتنیشخند

عیبی نداره دنیا اومدی با هم میریم بابایی نگهت میداره من میرم شنا زبان

 

راستی 3 روز پیش بابایی گفت که عمو و زن عمو هم نی نی شون دخــــملیه فرشته

و دیگه اینکه این سری بابا بزرگی هزینه سیسمونی رو بهمون دادتشویق و من و بابایی کم کم میریم برات خرید کنیم هـــــــــــورانیشخند

ودیگه اینکه ماشین داییت بیرون اومدتشویق و بابایی که اومد تهران با ماشین دایی اومد و واسش لاستیک  ماشین منو بست ( چون من احتمالا بفروشمش ) ( ولی خیلی دوسش دارم دلمون نمیاد ..)

 همین فعلا دیگه خبر خاصی یادم نمیاد تا بعد که ایشالا بیام برات بگم از سیسمونی اخخخخ جــــــــــونتشویق

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان کوچولو
29 خرداد 90 19:58
سلام سلام نارتا جونم...
چطوری پرنسس خانوم؟به به کلی خوش گذروندیا...خدا کنه همیشه خوش باشی...
ای بابا من که 9 کیلو چاق شدم و دیگه خسته ام از بارداری...خیلی خسته ام...
بهم صبر بده خدا


سلام مامان کوچولو....راستی شما کودوم یکی هستی بهم نخندیا اخه تو کلوپمون چند تا مامان کوچولو داریم
خدا به همه مادرای حامله صبر و سلامتی بده
مرسی از توجهت مامان کوشولو جوووووون
شيرين
3 تیر 90 15:24
سلااام پرنسس جوووون...نارتا كوچولو چطوره.سيسمونيت آماده شد عكساشو بذار.


سلام شیرین جون عزیزم
چشم حتما میزارم هر وقت چیدم
مدرسه مامان ها
5 تیر 90 12:44
سلام مامان مهربون منتظر خبر خوب به دنیا اومدن نی نی نازتون هستیم خوشحال میشیم به مدرسه ی مامان ها هم سری بزنید و از نظرات مفیدتون ما رو بهره مند کنید.
مامان کوچولو(مرجان)
9 تیر 90 4:59
خب اون مامان کوچولوی اولی هم منم عزیزم...
شاید تغییر اسم بدم به مامان دانیال...
نارتا خانومم خوبه؟
عزیزم برات جواب میلت رو زدم..من توی یه مغازه ای توی زنجان دیدم...تهران هم باید حتما باشه اگه جایی دیدم بهت خبر می دم
نه بابا اومدم تهران واسه زایمانم...زنجان دکتر درست درمون نداره عزیزم...والا یا پارسیان و یا اتیه زایمان می کنم...
نظرمم هم نسبت به طبیعی برگشته و احتمالا سزاریی بشم

مرسی مرجان جونم دیدم میلتو عزیزم.چرا نظرت راجع به طبیعی برگشت
ولی هر روشی ایشالا زایمان راحت و سلامتی داشته باشی
دانیال میخوای بزاری اسم پسملی رو ؟؟ قشنگه مامی دانیال