نارتانارتا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

یه نینـــــی و یه مامان کــــــوچولو

** 23 هفتگی** نــــارتــــا جونم **

1390/2/31 13:23
نویسنده : شــــکلات
641 بازدید
اشتراک گذاری

عروسکم اومدم با کلی خاطره از این مدت

١ . بابا بزرگی مامان بزرگی از مکه اومدن( ١٣ اردیبهشت) برامون سوغاتی هم آورده بودن و برات یه پیرهن خوشکل و یه عروسک نــــاز که تاب بازی میکنه  آوردن . وقتی اون عروسکه رو نگاه میکنم احساس میکنم تو اون عروسکه هستی که به زودی خدا میزاره تو بغلمبغل

 

٢. راستی یه خبر که من این سری متوجه شدم این بود که عمو و زن عمو هم یه توراهی دارن هوراآخخخ جون پسر عمو یا دختر عمو دار میشی عزیزکم....ولی نی نی اونا آبان دنیا میاد

با اینکه عمو و زن عمو از من و بابایی دو سال بزرگترن شما ولی  ٢ ماه از نی نی اونا بزرگتری

خیلی از این خوشحال شدیم من و بابایی که اونا هم دارن نینی میارن

 

٣ .  خبر سوم اینکه  از شمال برگشتیم اومدم سونوگرافی ١٩ اردیبهشت و دوباره دیدیمت جیگر طلای ما ...داشتی با دهنت میک میزدی انگار شکـــــلات تو دهنت بودماچ ...وای دلم برات ضعف میره

قلبضربان قلب ١٣٤ بارقلب ....وزن احتمالی ٤٨٠ تا ٤٩٠ .....

 

٤. ( استارت خرید سیسمونی ) یه روز با دوستامون رفتیم بیرون و برات ٤ تیکه لباس خریدم . قراره ما بخریم بعد مامان بزرگ و بابا بزرگ حساب کنن ....البته به مامان بزرگ گفتم هر چی هم خودش دلش خواست بگیره برات

 

٥. ٢٤ اردیبهشت من و بابایی و دوستم سپیده ( با دخمل توی دلش) رفتیم بیمارستان صارم و من پروندم رو بردم اونجا و دیگه میخوام برم اونجا تا تو رو اونجا دنیا بیارم ...خیلی بیمارستانش و محیطش خوب و ارامش بخش بود

 

٦. ٢٨ اردیبهشت با خانواده دایی من رفتیم کاشان و ٣٠ اردیبهشت که دیشب باشه برگشتیم

کلی گشتیم و من هم کلی خسته شدم و یعه عالمه آلوچه شیرین از باغ چیدم خوردم و اوردم

................من و بابایی خیلی دوست داریم و مشتاقانه منتظرتیم تا بیای ..مواظب خودت باش............

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آتین
31 اردیبهشت 90 13:43
سلام عزیزم
روزای خوبی رو داری میگذرونی ایشالا که تا آخرش خوب پیش بره و نارتای گلتو بغل کنی
راستی اسم نی نی تم خیلی قشنگه من همیشه عاشق اسمای تک بودم
مواظب خودتو نی نی نازت باش


مرسی عزیزم از حسن توجهت خیلی ممنون
**ستاره باران**
31 اردیبهشت 90 17:44
درود
اسم خیلی قشنگی واسه دختر نازتون انتخاب کردین.دعا میکنم سالم و سلامت به دنیا بیاد
میشه معینیشو بگید



معنی اسمش میشه مثل انار زیبارو سرخ رو آتشین
ندا
1 خرداد 90 11:38
uعزیزم همیشه میام به وبلاگت سر میزنم انشاالله که نی نی تو خدا برت حفظ کنه دوستت دارم عزیزم مثل خواهر نداشتم سه بوس سفت روی لپای مامان کوچولو



مرسی از محبتت ندا جونم
تو هم مثل خواهر نداشته منی و خاله ی عروسکم
بوس برای تو دوست عزیزم
مامان کوچولو
6 خرداد 90 22:21
ای جونم عزیزم...
ایشا الله به سلامتی باشه گلم...
من توی اسم موندم...
چی بذارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟





اخى پسملى هنوز اسم نداره
**ستاره باران**
9 خرداد 90 17:18
معنی اسمش خیلی قشنگه دعا میکنم سالم و سلامت به دنیا بیاد


مرسى از توجهت دوست عزيزم
مریم مامان نارتا
28 خرداد 90 13:47
لطفا ببین و سفارش بده. www.adonis.persianblog.ir