نارتانارتا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

یه نینـــــی و یه مامان کــــــوچولو

** 20 هفتگی** نــــارتــــا جونم **

1390/2/8 1:11
نویسنده : شــــکلات
576 بازدید
اشتراک گذاری

بیست هفتگیت مبارک قلب نـــارتــــا قلب ی من

 

اره درسته اسمتو امشب یافتم  بعد از کلی دنبال اسم گشتن دیگه میخواستم اصلا بهش فکر نکنم تا یک ماه دیگه

که امشب بابا جون داره فوتبال میبینه و من تو سایت ثبت احوال یه اسمی رو پیدا کردم که فراوانیش رو زده بود یک

و اون اسم زیبا که برات انتخاب کردم نارتا هست به بابا یی گفتم خوشش اومد

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شيرين
8 اردیبهشت 90 15:38
وااااي مباركه
چه اسم قشنگي.به سلامتي.


مرسی شیرین جونم .یعنی میگی قشنگه اخه بعضی ها تو دل ادمو خالی میکنن
ولی من کلا از این سبک اسما خوشم میاد
سحر
12 اردیبهشت 90 13:52
عزیزم اسمهای قشنگتری هم هست که تک نباشه ولی قشنگ تر باشه


سلام دوست عزیز من اگه فراوانی این اسم 500 هم بود دوسش داشتم چون زیباست
اگه اسمی پیشنهاد بدی خوشحال میشم نظرت رو بدونم