نارتانارتا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

یه نینـــــی و یه مامان کــــــوچولو

**19 هفتگی**

1390/2/3 12:30
نویسنده : شــــکلات
712 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک قشنگم

 این فصل زیبای بهار با وجود تو در وجودم زیباتر شده

هر روز صبح بیدار میشم و وجودت رو حس میکنم و از ته دلم خوشحالم

3 روز پیش مامان بزرگ و بابا بزرگ ( بابا مامان بابایی ) رفتن مکه.....منم به مامان بزرگ گفتم برات سوغاتی بیاره  ایشالا ۱۳ اردیبهشت برمیگردن یعنی حدود ۱۰ روز دیگه ما هم میریم پیششون استقبالشون

عزیز دلم فرشته نازنینم عروسک قشنگم تو شکم مامانی مواظب خودت باش که من و بابایی خیلی دوست داریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهرا مامان رایان
4 اردیبهشت 90 12:24
سلام عزیزم . مبارک باشه . من بیمارستان چمران رو انتخاب کردم چون میدونم که ماماها خیلی با سابقه هستن و کارشون خیلی خوبه . به نظره خودم خیلی دکترها کار خاصی نمیکنن جز نظارت . دکتر من انصافگو بود و هر سوالی که ازش میپرسدم کامل برام توضیح میداد و اگه کشیک باشن میان بالا سرت وگرنه دکتر کشیک میاد . البته اگه با دکتری که انتخاب می کنی صحبت کنی ممکنه هر وقت که بخوای بیاد بالا سرت . اپیدورال هم دارن که کارشون هم خیلی خوبه . راستش من فکر میکنم همه بیمارستانها ماماهای خوب و بد داره و باید ببینی که شانست چه جوریه و چه ماماهایی میان بالا سرت خوش اخلاق یا بد اخلاق . من که به اونها خیلی اهمیت ندادم و توکلم به خدا بود و با خوندن مطالب توی نینی سایت به خودم تکیه داشتم. امیدوارم تونسته باشم راهنماییت کنم .