نارتانارتا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

یه نینـــــی و یه مامان کــــــوچولو

تو یه عروسکی

1390/10/6 17:12
نویسنده : شــــکلات
516 بازدید
اشتراک گذاری

 

قشنگم تو عروسک منی

شب و روز کارم شده عروسک بازی

میچلونمت بوست میکنم و قربون صدقت میرم

اخه تو یه عروسک نازی  عروسکی محصلملوسکی محصلعسلکی محصل عشق منی همه زندگی منی

وقتی باهات بازی میکنم میخوام زمان از حرکت بمونه و من و تو تا ابد با هم بخندیم و بازی کنیممحصل

وقتی میخندی دنیام پر از شادی و خوشبختی میشه

صبح ها از خواب بیدار میشی و چشمای نازتو باز میکنی  بهم میخندی  دست و پا میزنی و من یه صبح قشنگ رو شروع میکنم با حضور تو

عاشقتیم من و بابایی محصلنفـــــــــــــــــس

محصل  Orkut Scraps - Doll

 

محصلشب چلهمحصل خونه مامان بزرگ بودیم ( مامان بابا )

و نفس من لباس هندونه پوشیده بود محصل تل هندونه هم زده بود محصل حسابی خوردنی شده بود

اینم نارتا هندونه و بابا هندونهمحصل

 

فرداییش هم جشن رها کوشولو بود خونه عمو بودیممحصل

 

با اومدنتمحصل به زندگی من و بابایی ما رو دوباره عاشق کردی عاشق خودت دلبندممحصل

 

 محصلعزیزکم لپ گلی من اولین شب یلدای زندگیت مبارکمحصل 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نوشین
11 دی 90 2:16
عزیییییییییییییییییزم ماشالله توروخدا واسش اسپند دود کن عکسای بیشتری هم بذار زود زود آپ کن عکسایی هم که میذاری سایزشون بزرگ باشه گلم فکر ما رو بکن که چشامون ضعیفه خیلی دلم میخواد خاطره زایمانتو بخونم پرنسس عزیز مراقب جوجوی نازنینت باش خیلیییی زیاد از جای من ماچش کن یک ماچ آبدارش کن
khalo fardin
19 دی 90 22:27
dayi joooooooooooon, elahi ghorbunet beram
مژی جون
22 دی 90 11:45
ایشالا همیشه شاد و خوش حال باشی مامان کوچولو
مامانی
22 دی 90 16:10
ماشالله به این دخمل سیسمونیش هم خیلیییی ناز بود مثل خودش
سپيده مامان شايان
31 فروردین 91 23:33
سلام عزيزمممممممممممم واقعا فرشته نازت مثل يه عروسك مي مونه خدا حفظش كنه بوووووووووووووووس