نارتانارتا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

یه نینـــــی و یه مامان کــــــوچولو

4 ماهگی دلبندم

1390/10/26 16:33
نویسنده : شــــکلات
468 بازدید
اشتراک گذاری

 

    

عشقم الان تو بغلمی میخواستم یه چرت بخوابم که نزاشتی اومدم اینجا برات بگم از این روزا

 

عزیزکم من و تو یه هفته ایی بود خونه مامانم بودیم چون بابابزرگ من به رحمت خدا رفت

٢٠ دی واکسن ٤ ماهگی تو زدم  و تا صبح مراقبت بودم تا تب نکنی و برات کمپرس سرد گذاشتم تا پاهای نازت باد نکنه

حالا دیگه منتظرم ببینم کی غذاتو شروع کنم محصلمحصل   ههههههههههههه

  وای کوشولوی من غذا بخوره اخ جووووووووووون 

همش همه بهت میگن مهربونمحصل

اخه خیلی ملوسی و برا همه میخندی و بغل همه میریشِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے

حتی وقتی میخوای بخوابی و چشات داره غرق خواب میشه هم یکی یه چیزی بگه یه تبسمی براش میکنی الهی فدات شم

عروسکم این روزا خیلی بازیگوش شدی همش یکی باید باهات بازی کنه اگه نه غرغر میکنیمحصل

تازه موقع شیر خوردن شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے هم بازیگوشی میکنی و واسه هر صدایی برمیگردی ببینی چه خبره (البته شیر خودمو میخوری تا الان و تا جایی که بتونم سعی میکنم شیر خودمو بهت بدم عزیزم )

هر چی دستت میاد مستقیم میره توسط دهن کوشولوت تست مزه میشه ببینی خوردنیه چه مزه اییه

شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے دلم میخواد پستونک بخوری ولی نمیخوری اخــــــــــــه چـــــــــــــــــــــــــــراشِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے

از اون اویز موزیکالت میترسی  اخـــــــــــه چــــــــــــــــــــرا زبانکده محصل

زور میزنی از جات بلند شی و بشینی تا نیمه بلند میشی جوجو البته خیلی وقته این کارو میکنی یقه پیرهنتو میکشی و میخوای بلند شی بشینی محصل

 

عشقمی قلبمی همیشه کنارتم همه جوره روم حساب کن. من و بابا جون همیشه پشتت هستیم

خدایا شکرت به خاطر همه داده هات و نداده هات

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نیاز
26 دی 90 18:10
سلام خیلی دخملک نازی داری
مامان نسترن
26 دی 90 18:37
الهی چه نی نی نازی داری عزیزم...امیدوارم همیشه شاد باشید...
dp
26 دی 90 22:05
سلام . اولین قهقهه بلند ملیسا : موضوع یادداشت جدید من هستش . ممنون میشم با حضور خودتون این حقیر رو سرافراز کنید و از طرفی هم با گذاشتن یه یادگاری تو قسمت نظرات ، ولو یک سلام ، روزهای خاطره انگیزی رو برای دخترم رقم بزنید . منتظر شما هستیم .