نارتانارتا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

یه نینـــــی و یه مامان کــــــوچولو

نور زندگی من و همسرم

1391/3/5 17:09
نویسنده : شــــکلات
1,394 بازدید
اشتراک گذاری

نفس من این روزا جزء بهترین روزهای ندگی من و باباته

عاشقانه باهات عشق میکنیم

بابایی بوست میکنه و تو هم بوسش میکنی و این شیرین ترین لحظه ماست

بابایی که میاد انچنان براش ذوق میکنی و میری سمتش که بابایی تمام خستگیش از تنش در میره

خیلی دوست داریم عروووووووووووووووسک

شیرین من ، من و بابا داریم یه پشه بند خوشکل واسه تختت درس میکنیم هر چند تو اصلا اونجا نمیخوابی ولی چه کنیم دیگه چون من یه عکس خوشل از اینترنت در اوردم و به بابایی نشون دادم و گفتم اینو برای عروسکمون میخوام

حالا نصفشو امروز اماده کردیم نصفش هم مونده

اماده شد برات عکسشو میزارم

همیشه بهترین ها رو برای تــــو میخوایم عزیزممممممممم

 

 

اخ اخ اخ برات بگم از هفته پیش که رفتیم  مسافرت کاشان و شما تب کردی

تا سه روز تب داشتی بعدشم تا سه چهار روز حالت خوب نبود

بابایی یه روز موند خونه ازت مراقبت کردیم

عزززززززززززیزم بزرگ میشی هیچ کودوم از اینا یادت نمیمونه همون بهتر

ولی من و بابایی خیلی ناراحت بودیم

اصلا تو که مریض میشی دلمون به هیچ کاری نمیره همه کار و زندگیمونو ول میکنیم تا تو خوب شی

اخه تو نور زندگیمون هستی عززززززززززززززززززیزم

خدایا مواظب دخترمون و همه نینی ها ی ناناز باش

 

عززززززززززززیزترین ما ،  اولای اردیبهشت یه روز جمعه ، با مامان و باباش رفت آتلیه و کللللللی عکس خوشکل انداخت

هم عکسای تکی هم با بابا جون و مامان جون

دیروز رفتیم گرفتیمشون

ناااااززززززززز شدی مامان

خوش عکس

ملوسسسسس

میخخخخخخخخخخخخورمت

 

حالا چند تاشونو برات مییزارم البته فقط عکسای خودت عکسای سه تاییمون میمونه تو البوم خونه

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامی سمیرا
18 خرداد 91 18:02
خیلی خیـــــلی خیلــــــــــــــی نازی دختر... بخورمت خودمممممممممممبا اینا
لیلیا
26 خرداد 91 22:30
چه دختر شیرینی داری هزار ماشالا
خدا براتون حفظ کنه نارتا جون رو

راستی مامان کوچولو! میدونی نارتا کوچمولوی شما چشمهای خیلی باهوشی داره؟


مرسی عزیزم لیلیا جون
چشمهای باهوش ؟؟!!!
لیلیا
1 تیر 91 11:02
مامان نارتا جان
منظورم اینه که از چشمهای دخملی شما میشه فهمید که ماشالا خیلی باهوشه.
خدا نگهدار دختر نازت و مامان مهربونش باشه.


ممنون از توجهت لیلیا ی عززززززززززززیزم
متوجه شدم منظورتو
اینجوری گفتم چشــــــمای باهـــــــــوش یعنی خوشمان امد هههههههههههه
راضیه مامان محیا جون
3 تیر 91 16:17
دوست داری بخوریش این گلوله نمک را عزیزمی خوشکلم
اگه میشه میخواستم بدونم کدام اتلیه بودین و کدام شهر لطفا ادرس دقیق اتلیه هم برام بذارین! ممنون میشم


معصومه
23 اردیبهشت 92 14:30
خدا برات نگهداره این دخمل شیرینو به جای من از اون لپ خشگلش ببوس گلم قراره منم 12 این ماه مامان یه دخمل بشم امیدوارم عین دخملت زیبا بشه دوستت دارم لطفا جواب راضیه جونو بده منم خیلی مشتاقم گلکم



ايشالا صاحب يه نينى خوشكل و ساااالم بشى عزيزم
راضيه؟ !!!!!!!!