نارتانارتا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

یه نینـــــی و یه مامان کــــــوچولو

نه ماهگی عشقم

1391/3/31 13:43
نویسنده : شــــکلات
956 بازدید
اشتراک گذاری

 

عروسک نازنازی مامان و بابا هیچ میدونی مهم ترین مهمترین عشق زندگیمون هستی

نه ماه تو دلم بودی و الانم نه ماهه کنارمی

با اومدنت به زندگیمون به منو بابایی یه عشق تازه دادی

همیشه همیشه دوستت دارم هر وقت و هر جا روم حساب کن

عسلکم شیرین ترین خوشمزه ترین  زیباترین باهوش ترین دختر دنیاست

هزاربار شکر به خاطر داشتنت به خاطر بودنت تو زندگیمون

فدات میشما

میخورمت وقتی بالشت مبینی سرتو میزاری روش

کیف میکنم یاد گرفتی دکمه کیفمو باز کنی و هر چی توشه بریزی بیرون و یه نگاهی هم به من  میکنی که میبینمت یا نه

عشق میکنیم من و بابایی وقتی بغلت میکنیم میبریمت بیرون و تو ذوق میکنی و تا اهنگ نزاریم تو ماشین نق میزنی و همچین یه اهنگ میذاریم شروع میکنی با دستات میرقصی و هی بالا پایین میپری از اول تا اخر

تو ماشین کلا بغل منی و کلی ورجه وورجه میکنی

 

عسلکم این سری که رفتیم شمال خیلی بهت خوش گذشت همش بیرون میرفتی و تو هوای تمیز و تازه  نفس میکشیدی و تا شب انقد خسته میشدی سریع میخوابیدی

چند روز پیش رفتیم خیابون بهار دو تا پیرهن  و یه شلوارک توپ توپی خوشکل برات گرفتیم

تازه عمه جون هم یه پیرهن زرد خوشکل برات گرفت دستش درد نکنه خیلی ناز میشی وقتی مپوشیش

این روزا نارتا :

الکی زورکی میخندی که ما نگات کنیم

اگه یکی سرفه کنه تقلید میکنی

با هم قایم موشک بازی میکنیم وقتی پیدام میکنی ذوققققققققق جیغغغغغغ

عشق گوسفنداتی و سگ جدیدت جیغ خوشحالی میزنی وقتی میگم نارتااااااا گوسفنده کــــــــو؟؟

بابا تا سرشو میزاره رو بالشت سریع میری از زیر سرش در میاری و سر خودتو میزاری روش

 

عشقمی جونم اینا یک هزارم شیرین کاریهات هم نیست حالا همینا به ذهنم اومد گفتم برات

 

دندون هم که هنوز خبری نیست هنوز عشق بی دندون من

 فکر کنم جشن دندونیت با جشن تولدت فاصله کمی داشته باشه

اونجوری مجبورم یکی بگیرم جشنا رو

 

راستی یه روز از اوایل خرداد ماه بود که با دوستای مجازی نینی سایتیمون رفتیم پارک بهشت مادران

خیلی خیلی خوش گذشت عکساشو میزارم تو ادامه مطلب

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)